گردشگری در گیلان تعطیل است
گردشگری در گیلان تعطیل است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تاکید می کند : همه تفرجگاه ها، موزه ها و مکان های تاریخی گیلان تا اطلاع بعدی تعطیل است؛ مراجعه نکنید. به گزارش لاهیج دیلم ،حمید رضا آذرپور در گفت و گویی افزود: مدیران مراکز اقامتی هم می گویند کاش! در قالب مصوبه تعطیل می کردند […]

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تاکید می کند : همه تفرجگاه ها، موزه ها و مکان های تاریخی گیلان تا اطلاع بعدی تعطیل است؛ مراجعه نکنید.

به گزارش لاهیج دیلم ،حمید رضا آذرپور در گفت و گویی افزود: مدیران مراکز اقامتی هم می گویند کاش! در قالب مصوبه تعطیل می کردند تا کمتر متضرر می شدیم؛ اما این مراکز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای خدمات رسانی به مسافرانی که از طریق حمل و نقل عمومی و برای انجام کارهای ضروری وارد گیلان می شوند، باز است.

وی می گوید: مراکز اقامتی طبق دستور وزارتخانه آمادگی این را دارند که تخت های هتلی بعنوان پشتیبان تخت های بیمارستانی باشد؛ رسمی و کتبی اعلام شده است و این آمادگی را داریم در شرایط بحرانی پشتیبان وضعیت بیمارستانی باشیم.

آذر پور تاکید کرد: تفرجگاه ها، موزه ها و بناهای تاریخی بسته است اما در شرایط آماده باش هستیم.

فضای مجازی بر شدت باران خبر افزوده و آمار درگیران کرونا هر بار بیشتر تِرَند (پر بحث ترین اخبار) می شود؛ کادر بهداشت و درمان جان برکفان مبارزه با شیوع کرونا معرفی شدند و راه به راه بر تعداد جان نثاران این عرصه افزوده شد و آمار از دست رفتگان در اثر کرونا این روزها هر بار بیشتر غافلگیرمان می کند