۲۶۵ واحد مسکن محرومین گیلان به بهره برداری رسید
۲۶۵ واحد مسکن محرومین گیلان به بهره برداری رسید

۲۶۵ واحد مسکن محرومین گیلان با حضور مسئولان به صورت نمادین در شهرستان رضوانشهر به بهره برداری رسید. به گزارش لاهیج دیلم ، ظهر شنبه با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان ۲۶۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیش از ۳۳ میلیارد تومان به صورت متمرکز در شهرستان رضوانشهر افتتاح شد. از […]

۲۶۵ واحد مسکن محرومین گیلان با حضور مسئولان به صورت نمادین در شهرستان رضوانشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش لاهیج دیلم ، ظهر شنبه با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان ۲۶۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیش از ۳۳ میلیارد تومان به صورت متمرکز در شهرستان رضوانشهر افتتاح شد.

از مجموع ۲۶۵ واحد مسکونی مددجویی افتتاح شده گیلان در هفته دولت امسال، ۲۴۸ واحد روستایی و ۱۷ واحد در محدوده شهری است و برای تأمین اعتبار آن علاوه بر تسهیلات بانکی و ارائه وام‌های بلاعوض، از ظرفیت خیران استفاده شده است.

سهم شهرستان رضوانشهر از واحدهای مسکونی مددجویی افتتاح شده ۴۴ واحد بوده که برای ساخت آن ۳ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان هزینه شد.

مدیر کل کمیته امداد گیلان در این مراسم اظهار کرد: احداث مسکن محرومین برای مددجویان کمیته امداد یکی از اقدامات مهم و رویکردهای این سازمان است.

عباس اهرابی با اشاره به ساخت ۲۶۵ واحد مسکن محرومین در استان گیلان افزود: کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی تلاش می‌کند در راستای محرومیت زدایی و همچنین تأمین نیازهای اولیه مددجویان گام بردارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان با بیان اینکه مسکن مددجویان از اولویت‌های این سازمان است، گفت: از مجموع واحدهای قابل افتتاح، ۲۴۸ واحد روستایی و ۱۷ واحد شهری است