۵۰ نیروی هلال احمر گیلان برای رفع آبگرفتگی‌ها به کمک شهرداریها شتافتند
۵۰ نیروی هلال احمر گیلان برای رفع آبگرفتگی‌ها به کمک شهرداریها شتافتند
۵۰ نیروی امدادی در جریان آبگرفتگی های ناشی از بارش شلاقی و شدید عصر و شامگاه چهارشنبه در شهرستان های مختلف گیلان در کنار نیروهای خدمات شهری وارد عمل شدند و به حل مشکلات مردم در معابر شهری و روستایی و رفع آبگرفتگی منازل و اماکن عمومی اقدام کردند....

به گزارش لاهیج دیلم ،معاون امداد و نجات هلال‌احمر گیلان روز پنجشنبه در گفت و گویی در این رابطه گفت: ۵۰ نیروی امدادی هلال‌احمر در قالب ۱۰ تیم در شهرستان‌های صومعه‌سرا، املش و لاهیجان در کنار نیروهای خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی‌ همکاری کردند.

کمیل پرناک اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بارندگی های صبح امروز نیروهای امدادی هلال‌احمر فقط در شهرستان صومعه‌سرا با نیروهای خدمات شهری در حال رفع آبگرفتگی معابر عمومی هستند و در سایر شهرستان های استان مشکل خاصی وجود ندارد.

وی بیان کرد: همچنان نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر گیلان تا خروج سامانه بارشی آماده‌باش هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز در این زمینه گفت: آبگرفتگی معابر عمومی مرکز استان رفع شده و هم اینک در هیچ نقطه‌ای از شهر آبگرفتگی نداریم.

حامد بشردانش اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری شهرداری رشت با حضور میدانی برای رفع آبگرفتگی خیابان‌ها اقدام کردند و تا عادی شدن وضعیت نیز آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه مشکل آبگرفتگی بیش از ۳۰ منزل مسکونی در این شهر نیز رفع شده‌ است، افزود: بیش از ۱۰۰ نیروی مناطق پنجگانه شهرداری رشت برای رفع آبگرفتگی‌ها طی دیروز و دیشب فعال بودند.

  • نویسنده : مهرناز جوانمرد
  • منبع خبر : ایرنا