۶۰ هزار متر مربع به فضای بیمارستانی گیلان طی هفت سال افزوده شد
۶۰ هزار متر مربع به فضای بیمارستانی گیلان طی هفت سال افزوده شد

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از ساخت پنچ بیمارستان طی هفت سال گذشته خبر داد و گفت: با ساخت این بیمارستان ها ، ۶۰ هزار متر مربع به فضای بیمارستانی استان افزوده شد. به گزارش لاهیج دیلم، ماکان پدرام روز شنبه  شب در گفت و گویی اظهار داشت: از سال ۹۲ تاکنون؛ پنج پروژه بیمارستانی با زیر […]

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از ساخت پنچ بیمارستان طی هفت سال گذشته خبر داد و گفت: با ساخت این بیمارستان ها ، ۶۰ هزار متر مربع به فضای بیمارستانی استان افزوده شد.

به گزارش لاهیج دیلم، ماکان پدرام روز شنبه  شب در گفت و گویی اظهار داشت: از سال ۹۲ تاکنون؛ پنج پروژه بیمارستانی با زیر بنای ۶۰ هزار مترمربع در قالب ۷۵۰ تخت در شهرهای لاهیجان، لنگرود، آستارا ، رضوانشهر و تالش به مجموعه بیمارستان های استان افزوده شد .

 وی افزود: برای ساخت این بیمارستان ها، ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده ؛ ضمن آنکه پروژه بیمارستانی ۴۰۰ تختخوابی رشت نیز با زیر بنای ۳۸ هزار و ۷۰۰ مترمربع در رشت در حال احداث است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۵۵ درصد عنوان و بیان کرد: تا کنون حدود ۶۳ میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و ۶۸ میلیارد تومان دیگر نیز امسال برا ی تکمیل آن ابلاغ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خاطر نشان کرد: قرار است برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ۲۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز اختصاص یابد تا این پروژه  تا پایان دولت به بهره برداری برسد .

استان گیلان دارای ۲۵ بیمارستان دولتی است